music diary: the magical world of Yoste

Yoste is the interesting name picked by Australian ambient-electronic producer Kurt Sines. (So much love for music from down under. Have you listened to Jinja Safari?) I am not quite sure how I came across him. I think I was listening to Spotify's music recommendations and "Calcifer" popped up. I instantly loved this song, it has a sort of feel, that makes me want to get things done and awkwardly dance.




Yoste é o nome interessante usado pelo produtor australiano de  musica ambiente-eletrônico Kurt Sines (Muito amor pelos músicos australianos. Já ouviram Jinja Safari?) Eu não sei muito bem como eu descobri ele. Eu acho que estava escutando as recomendações do Spotify e "Calcifer" começou a tocar. Eu amei na hora! Tem uma vibe que me faz querer ser mais produtiva e fazer as minhas danças desastradas. 




Yoste es el nombre interesante ocupado por el productor australiano de ambiente-electronico, Kurt Sines. (Mucho amor por los musicos australianos. Han escuchado Jinja Safari?) No sé muy bien como le descobri. Creo que estaba escuchando las recomendaciones de Spotify y "Calcifer"empezó a tocar. Lo amé! Tiene un estilo que me da ganas de ser más productiva y hacer mis bailes torpes





His original and unique sound is inspired by the likes of Bon Iver, Jonsi and Tyco. I just enjoy the upbeat and subtleness of his sound. He has quickly become a favorite.


O som original e autentico é inspirado por Bon Iver, Jonsi e Tyco. Eu curti muito o som alegre e sutil dele. Ele tem rapidamente entrado na lista dos meus favoritos. 

Su sonido original y auténtico es inspirado por Bon Iver, Jonsi y Tyco. Me gusta mucho su sonido alegre y sutil. Su musica tiene entrado rapidamente a mi lista de favoritos. 



Comments

Popular Posts